Michaeal Eurek, 3D umjetnik, animator i fotograf okušao se u osobnom projektu rekreiranja legendarnog Temple of Times naslova na nagovor prijatelja. Fokus rekreiranja igre je bio Unreal Engine 4 koji je trajao par mjeseci. Eurek je naveo da je za izradu videa koristio Maya, Z-brush i Photoshop programe, a njegov konačni proizvod možete pogledati i sami u videu kojeg vam prilažemo.
Zeldin Temple of Time rekreiran u Unreal Engineu 4
07 svibnja 2014 od Zlatko Bukač u
Vijesti
Slični članci
-
-
Pikselasta 2D akcijska avantura Souldiers u prodaju stiže tijekom druge polovice svibnja
-
Rockstar zbog GTA VI navodno odustaje i od razvoja PS5 i Xbox Series X/S verzija Red Dead Redemptiona 2
-
WipEout Omega Collection u prodaji početkom lipnja
-
ABZÛ – novih devet minuta prekrasnog “morskog” gameplaya
-
Dolazi novi WRC naslov, kakvog dosada niste vidjeli
-
Starfield izlazi krajem iduće godine, ali definitivno ne dolazi na PlayStation
Leave a Comment