Tijekom ovogodišnjeg Gamescom 2025 Opening Night Live pre-showa, Outersloth i indie studio Hillfort Games predstavili su trailer za svoju nadolazeću igru Long Gone, narativnu avanturu u 3D pixel art stilu koja već na prvi pogled osvaja retro šarmom i emotivnim pristupom.
Igra je trenutno u razvoju za PC, a iza nje stoji solo developer koji je očito odlučio spojiti ljubav prema klasičnim avanturama s modernim dizajnerskim senzibilitetom.
U Long Gone, okoliš nije samo pozadina, već je ujedno i glavni protagonist. Igra nas vodi u napuštenu četvrt zamrznutu u vremenu, gdje tragovi nekadašnjih života pričaju priču o svijetu koji je nestao. Igrači će se kretati kroz obrasle ulice, rješavati zagonetke i istraživati napuštene domove, sve u potrazi za fragmentima prošlosti koje su ostavili ljudi koji već odavno nema, odnosno koji su već odavno “long gone”. 🙂
Vizualno, igra kombinira lo-fi 3D s pikseliranom estetikom, stvarajući atmosferu koja podsjeća na stare point and click klasike, ali s fluidnošću moderne platformerske mehanike. Iako će nas ulicama čekati susreti sa zombijima, Long Gone ne nudi borbu — svaki susret je zagonetka, a svaki neprijatelj izazov za um, ne za oružje.
Poseban naglasak stavljen je na interaktivnost, pa tako igra omogućuje detaljno istraživanje stotina objekata, od ladica i ormara do kutija i bilješki, koje je moguće kombinirati, nositi, odbaciti ili zadržati. Ovakav pristup ne samo da produbljuje narativnu strukturu, već igraču daje osjećaj stvarne prisutnosti u svijetu koji je nekad bio pun života.
Promjena perspektive između 2.5D platformiranja na ulicama i sigurnijih 3D interijera dodatno obogaćuje dinamiku igre, dok humor i lagani ton balansiraju melankoličnu pozadinu postapokaliptične svakodnevice.
Trenutno nije poznato kada će se Long Gone pojaviti u prodaji ni hoćemo li možda vidjeti i verzije za konzole, no već sada ga je moguće wishlistati putem Steama.

