Kako je propao Mass Effect FPS

original 2

Svi znamo kako je mnogo prototipova propadalo iz više razloga: nedostatak sredstava, volje ili izdavača. Gaming novinar Geoff Keighley  u svojoj iOS aplikaciji  The Final Hours of Mass Effect 3 nam otkriva, između ostalog, postojanje Mass Effect: Team Assault igre.  Prema  Keighleyu, “cilj je bio jasan: kreiranje dosad neviđenog ME iskustva s gameplayom koji je mješavina Unreal Tournamenta i Battlefielda 1943.”

ME: Team Assault je rađen 4 mjeseca kada je izašao službeni video (čiji su screenshoti nešto niže), ali je rad na igri prekinut zbog Mass Effect 3 kooperativnog moda, pa su samim tim prenesene u njega i neke ideje i elementi iz Team Assaulta.

Ako želite saznati još priča koje se tiču Biowareova najnovijeg RPG-a, savjetujemo vam da skinete već spometutu aplikaciju, koja uskoro stiže na PC i Amazon Kindle.

 

PODIJELI POST!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Buzz
  • Reddit
Autor: Boris Martinović Vidi sve postove od
Dežurni techie u ekipi, a osobito ljubitelj hi-end Android smartphonea. I gamer, naravno.

Jedan Komentar za "Kako je propao Mass Effect FPS"

  1. MarkaN 17/03/2012 u 16:14 - Reply

    Pa ono, čak i zadovoljavajuće izgleda, pogotovo ako se uzme iOS kao platforma u obzir.

    Samo je pitanje koliko tu ima čistog entuzijazma a koliko gladi za parama.

Ostavi odgovor

Troškovi Goodgame.hr servera se ne plaćaju sami, ovisimo o reklamama koje vam se prikazuju. Podržite Goodgame.hr tako da ugasite AdBlock na našoj stranici.