Prema informacijama koje je objavio ugledni novinar Jason Schreier, Xbox je prošle godine izgubio čak 300 milijuna dolara u prodaji Call of Duty naslova, a glavni razlog za to leži u odluci da još uvijek aktualni Call of Duty: Black Ops 6 već od njegovog launcha uključi u ponudu Xbox Game Passa. Gubitak se osjetio na svim platformama – kako na Xboxu, tako i na PC-u, a analitičari tvrde da je to direktno utjecalo na nedavnu odluku o poskupljenju Xbox Game Pass pretplate.
Unatoč očekivanjima da će akvizicija Activision Blizzarda za 70 milijardi dolara donijeti snažan zamah Game Passu, podaci pokazuju drugačiju sliku. Čak 80% prodanih primjeraka Call of Duty: Black Opsa 6 završilo je na PlayStationu, što dodatno naglašava slabiju tržišnu poziciju Xboxa u odnosu na konkurenciju. Interni izvori tvrde da je financijska direktorica Microsofta, Amy Hood, zatražila od Xbox tima da pronađe načine za nadoknadu gubitaka i povećanje profitabilnosti.
Ova revizija cjenovne politike vezane za Game Pass izazvala je burne reakcije u gaming zajednici. Mnogi korisnici već su ranije izražavali zabrinutost da će dolazak visokobudžetnih naslova poput Call of Dutyja dovesti do poskupljenja, a sada se pokazalo da su njihovi strahovi bili opravdani.
Xbox se nalazi na prekretnici. Game Pass, koji je godinama bio percipiran kao najvrijednija pretplata u industriji, sada izaziva sve više pitanja o održivosti i dugoročnoj strategiji. Microsoftov ambiciozni ulazak u premium sadržaj kroz akviziciju Activision Blizzarda zasad ne donosi očekivane rezultate, a nezadovoljstvo korisnika raste. Hoće li Xbox uspjeti redefinirati svoju ponudu i vratiti povjerenje igrača, ostaje za vidjeti.

