Tijekom novog State of Unreal eventa, poljski studio CD Projekt RED predstavio je zajedno s Epic Gamesom impresivnu tehničku demonstraciju koja nam je dala prvi konkretniji nagovještaj kako će izgledati The Witcher IV.
Iako nije riječ o konačnoj verziji igre, prikazana demonstracija, pokrenuta na PlayStation 5 konzoli pri 60 sličica u sekundi s uključenim ray-tracingom, oduševila je publiku svojom vizualnom ljepotom i inovativnim značajkama Unreal Enginea 5. Fokus prezentacije bila je glavna protagonistica Ciri, čije putovanje kroz slikoviti krajolik regije Kovir otkriva samo djelić onoga što nas čeka u novom poglavlju sage o The Witcheru.
Demonstracija je započela prikazom Ciri kako na svom konju Kelpie prolazi kroz surove planine i guste šume regije Kovir, područja koje prvi put dolazi u videoigrama serijala The Witcher. Krenuvši prema užurbanom lučkom gradu Valdrestu, Ciri se suočava s izazovima lova na čudovišta, dok tehnologija Unreal Enginea 5 oživljava svaki detalj njenog putovanja.
CD Projekt RED i Epic Games zajedničkim snagama razvijaju nove alate koji unapređuju mogućnosti stvaranja otvorenih svjetova, a ova demonstracija pokazala je kako će ti alati oblikovati The Witcher IV. Među ključnim značajkama ističu se Unreal Animation Framework, koji omogućuje realistične pokrete likova čak i u dinamičnim scenama s mnoštvom likova, te Nanite Foliage, koji stvara bujne šume i polja bez gubitka performansi. FastGeo Streaming osigurava brzo i glatko učitavanje okoline, dok Mass AI sistem omogućuje prikazivanje velikih, živahnih skupina likova. Posebno impresivan bio je ML Deformer, koji dodaje suptilne, realistične detalje u animaciji likova, poput prirodnog kretanja mišića. Sve ove tehnologije, razvijene u suradnji s Epic Gamesom, bit će dostupne svim programerima koji koriste Unreal Engine 5.6, čime se otvara put za stvaranje još uvjerljivijih virtualnih svjetova.
Michal Nowakowski, izvršni direktor CD Projekt RED-a, izrazio je zadovoljstvo dosadašnjim napretkom: „Naša suradnja s Epic Gamesom započela je s ciljem pomicanja granica tehnologije za igre s otvorenim svijetom. Ova rana demonstracija na PlayStationu 5 pokazuje koliko smo daleko dogurali, ali još uvijek ima prostora za napredak. Uzbuđeni smo što možemo podijeliti ove inovacije s igračima i drugim programerima.”
Tim Sweeney, osnivač i izvršni direktor Epic Gamesa, pohvalio je CD Projekt RED kao jednog od vodećih svjetskih studija za igre s otvorenim svijetom, naglasivši važnost njihove suradnje u razvoju novih alata za Unreal Engine. Ipak, CD Projekt RED je naglasio da prikazana demonstracija nije sama igra, već samo prikaz tehnologije koja će pokretati The Witcher IV. To znači da bi konačni vizualni dojam i performanse igre mogli biti još impresivniji. Naravno, stvari mogu krenuti i u drugom smjeru, ali nadamo se da neće.
The Witcher IV je trenutno u razvoju za PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC. Za sada nema nekih konkretnijih informacija vezanih za njegov izlazak, no isti bismo najvjerojatnije trebali vidjeti nekada tijekom 2027. godine.

