Sony je službeno potvrdio ono što se već neko vrijeme naslućivalo – konačni prelazak s tradicionalnog hardverskog modela poslovanja na multiplatformski pristup.
Nakon što je nedavno Helldivers II najavljen za Xbox, a potom se pojavila i nova radna pozicija unutar kompanije, postalo je jasno da Sony više ne cilja isključivo na vlasnike PlayStation konzola. Ova promjena označava početak nove ere za japanskog giganta, koji sada želi proširiti svoju publiku i povećati angažman igrača na svim platformama.
Viši potpredsjednik Sonyja, Sadahiko Hayakawa, izjavio je da se poslovanje kompanije više neće temeljiti na hardveru, već na izgradnji zajednice i povećanju angažmana. “U gaming industriji prelazimo s poslovnog modela usmjerenog na hardver na platformu koja širi zajednicu i povećava angažman“, rekao je Hayakawa, potvrđujući strateški zaokret koji podsjeća na Microsoftovu uspješnu multiplatformsku politiku.
Ova promjena ne znači da će Sony napustiti proizvodnju konzola, već da će istovremeno jačati prisutnost na drugim tržištima – prvenstveno PC i potencijalno Xbox platformama. Prema informacijama koje je objavio insajder Detective Seeds, a koje dolaze iz Nixxes Softwarea, Sony planira lansirati PC verzije svojih igara već šest mjeseci nakon originalnog izlaska na PlayStationu. Ako se ova praksa potvrdi, naslovi poput, primjerice Death Strandinga 2 mogli bi se pojaviti na PC-u već krajem 2025. ili početkom 2026. godine.

