Ovogodišnji Gamescom konačno nam je donio novosti o igri ROUTINE, atmosferičnoj SF horror akciji iz perspektive prvog lica koja je već dužni niz godina u razvoj, a koja bi uskoro konačno trebala ugledati svjetlost dana.
ROUTINE, kojeg nam zajedničkim snagama spremaju Lunar Software i Raw Fury, radnjom je smješten na napuštenu lunarnu bazu oblikovanu prema viziji budućnosti iz 1980-ih. Igra ne nudi klasičnu svemirsku avanturu – umjesto toga, igrače uvodi u klaustrofobičan svijet u kojem znatiželja brzo ustupa mjesto borbi za goli život. Sve započinje tišinom. Baza je potpuno utihnula, a potraga za odgovorima vodi igrača u srce misterija koji se neprestano produbljuju. Ubrzo otkrivate da prijetnja nije samo vanjska, već je neprijatelj uvjeren da ste upravo vi glavni problem.
ROUTINE ne štedi na atmosferi, pa tako kroz kontrastne sektore baze, od napuštenih trgovačkih centara do raspadajućih stambenih jedinica, igrače očekuje detaljna i napeta eksploracija. Poseban naglasak stavljen je na imerziju, što se vidi iz minimalističkog korisničkog sučelja, potpune svjesnosti tijela i diegetskih zvukova koji stvaraju osjećaj prisutnosti koji rijetko viđamo u žanru. Ključni alat za preživljavanje je Cosmonaut Assistance Tool (C.A.T.), multifunkcionalni uređaj koji služi za pristup terminalima, navigaciju i otkrivanje tragova. No, kad stvari postanu ozbiljne, C.A.T. postaje i vaše posljednje sredstvo obrane.
ROUTINE ne nudi jednostavne odgovore ni sigurnost, pa tako svaki korak naprijed vodi dublje u nepoznato, a igračeva sposobnost da promatra, analizira i brzo reagira bit će presudna za opstanak.
S obzirom na intrigantnu premisu, nostalgičnu estetiku i fokus na atmosferu, ROUTINE bi mogao postati jedan od najzanimljivijih horor naslova iduće godine. Lunar Software obećava iskustvo koje će testirati ne samo reflekse, već i živce igrača.
Ukoliko ne dođe do neke nove odgode, ROUTINE će krajem ove godines stići na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC, a od prvog dana će se naći i u ponudi Game Passa.

