Nakon više od godinu dana intenzivnog razvoja i suradnje s communityjem, open world kooperativna survival avantura Lost Skies službeno će napustiti Early Access fazu tijekom druge polovice ovog mjeseca.
Lost Skies će, kako smo doznali, u svome punom izdanju stići 17. rujna, a ukoliko do sada niste za njega čuli, u pitanju je ambiciozni projekt iza kojeg stoje Humble Games i Bossa Games, studio poznat po inovativnim naslovima kao što su Surgeon Simulator i I Am Fish.
Lost Skies donosi svježu viziju nebeske pustolovine, oslanjajući se na nasljeđe neostvarenog, ali voljenog projekta Worlds Adrift, ambicioznog sandbox MMO-a koji je 2017. godine započeo svoj put u Early Accessu, ali nikada nije doživio punu verziju. Ipak, svijet koji je tada stvoren ostao je duboko ukorijenjen u kreativnoj viziji Bossa Gamesa. S Lost Skies, studio je odlučio ponovno oživjeti taj svijet, ovaj put s jasnijim ciljem i snažnijom podrškom zajednice.
Igra omogućuje do pet igrača da zajedno istražuju lebdeće otoke, otkrivaju zaboravljenu tehnologiju i tragove drevnih civilizacija, te pokušaju odgonetnuti misterij raspuknutog svijeta iznad oblaka. Ključni element gameplaya je izgradnja potpuno prilagodljivog i nadogradivog skyshipa, leteće baze koja istovremeno služi kao dom i borbeni brod u sukobima s kolosalnim nebeskim bićima poznatim kao Seraph.
Igrači se mogu kretati pomoću fizikalno preciznog grappling hooka, wingsuita i jedrilica, što pruža osjećaj slobode i dinamike kakav se rijetko viđa u žanru. Prema riječima glavnog dizajnera Lukea Williamsa, cilj je bio unaprijediti ono što su igrači najviše voljeli u Worlds Adriftu, a to je istraživanje stotina otoka i gradnju jedinstvenih brodova od rijetkih materijala pronađenih tijekom putovanja. Dodani su i epski boss sukobi koji doslovno ispunjavaju nebo.
Tijekom Early Access faze, tim je implementirao niz značajnih noviteta. Island Creator omogućio je igračima da sami kreiraju otoke i dijele ih s ostatkom zajednice, dok je sustav keybindinga pružio potpunu slobodu u prilagodbi kontrola. Sadržaj je kontinuirano nadograđivan, od novih oružja i brodskih dijelova, preko pomorskih bitaka i zagonetki, do naprednijeg upravljanja inventarom – sve to uz stalna poboljšanja stabilnosti i kvalitete igranja.

