Kada je Ubisoft davne 2008. godine najavio Beyond Good & Evil 2, malo tko je mogao pretpostaviti da će igra postati sinonim za beskonačan razvojni proces. Danas, gotovo dva desetljeća kasnije, projekt je i dalje daleko od završne faze, a novi oglasi za posao otkrivaju da studio u Montpellieru i dalje aktivno radi na igri.
Prvi Beyond Good & Evil ostao je zapamćen kao podcijenjeni dragulj, a najava nastavka izazvala je oduševljenje fanova. No, umjesto brze realizacije, igra je zapela u razvojnom paklu. Za usporedbu, Duke Nukem Forever je držao neslavni rekord s 14 godina razvoja, ali Beyond Good & Evil 2 ga je već nadmašio – i to bez datuma izlaska na vidiku.
Najnoviji tragovi dolaze iz oglasnika za posao. Ubisoft traži Technical Sound Designera i Senior Character Artista, što jasno pokazuje da se projekt još uvijek nalazi u srednjoj fazi razvoja. Dizajn likova i zvuka obično se dovršava u ranijim etapama, pa činjenica da se tim tek sada popunjava na tim pozicijama sugerira da je završetak igre još godinama udaljen.
Unatoč višestrukim internim odgodama i navodnim rebootima, Ubisoft nikada nije odustao. Štoviše, u službenom opisu posla naglašava se da je riječ o open world akcijskoj avanturi, prequelu originala, razvijenom na Voyager engineu. Cilj je ponuditi iskustvo istraživanja i svemirske piraterije kroz solarni sustav pun egzotičnih lokacija i šarenih likova, uz mogućnost igranja solo ili u društvu.
Ovakav opis potvrđuje ambicioznu viziju, ali i objašnjava zašto je razvoj toliko dugotrajan i skup. Pitanje je samo koliko će još vremena proći prije nego što doznamo nešto novo o samoj igri. Naravno, uvijek postoji mogućnost da Ubisoft ipak digne ruke od nje, no nadajmo se da do toga neće doći.

