Uz rekordnu prodaju, Nintendo Switch 2 donio je i značajan tehnološki iskorak u odnosu na prethodnika — veću snagu, brzinu i znatno kvalitetniju grafiku. I dok se first party igra Mario Kart World prodaje vrlo dobro, najnoviji izvještaji ukazuju na zabrinjavajuće nisku prodaju third party igara dostupnih prilikom launcha.
Prema analizi portala The Game Business, većina third party naslova na Switchu 2 prodala se ispod najnižih očekivanja, unatoč impresivnoj prodaji same konzole. Usporedba s prvim Switchom otkriva ključne razlike – dok je originalni Switch lansiran sa samo pet fizičkih igara, njegov nasljednik imao je 13 — što bi trebalo predstavljati prednost. Međutim, nedostatak recenzija prije lansiranja navodno je potaknuo opreznost među kupcima, pogotovo kod novih, neprovjerenih naslova. Osim toga, mnogi od tih naslova već duže vrijeme postoje na drugim platformama, što ih čini manje privlačnima od svježih ekskluziva.
Također, ono što je mnoge razočaralo, a vjerojatno i odvratilo od kupovine, jeste činjenica da je veliki broj third party naslova lansiran u formi Game Key Carda, a ne u klasičnom fizičkom formatu koji je inače zaštitni znak Nintenda. Hoće li se ova politika promijeniti u budućnosti, ostaje nam da vidimo.

