Marvel možda pomalo gubi dah na kino blagajnama (popravit će to, bez sumnje, novi Avengersi), ali na gaming sceni situacija je mnogo bolja, ponajviše zahvaljujući suradnji s Insomniac Gamesom, Sonyjevim first party razvojnim timom koji je pretvorio Spider-Mana u globalni gaming fenomen. S više od 50 milijuna prodanih primjeraka i nevjerojatnih 3,8 milijardi dolara prihoda od prvog naslova, jasno je zašto Marvel želi zadržati Insomniac kao ključnog partnera u godinama koje dolaze.
U razgovoru za GameInformer, generalni direktor Marvel Gamesa, Haluk Mentes, potvrdio je dugoročnu suradnju s Insomniacom, ističući kako je studio idealan partner za oživljavanje likova poput Logana. Upravo nadolazeći Marvel’s Wolverine, koji je već oduševio testere, predstavlja srž Marvelove filozofije — vjernost izvornom materijalu uz kreativnu slobodu koja likovima daje svježinu i autentičnost.
Mentes je pohvalio Insomniacovu kulturu rada, naglašavajući njihovu sposobnost da razumiju vrijednost Marvelovog brenda i istovremeno donesu originalne interpretacije poznatih junaka. Takav pristup rezultirao je rekordnim uspjehom igre Marvel’s Spider-Man 2, koja je u samo jednom danu isporučena u 2,5 milijuna primjeraka, a u četiri mjeseca premašila 10 milijuna prodanih kopija.
Dok se hype oko Marvel’s Wolverinea nastavlja graditi, s obećanjem da će iskoristiti puni potencijal PS5 Pro konzole i donijeti zreliju narativnu dimenziju, u pozadini se već šuška o Venom spin-offu i razvoju Marvel’s Spider-Mana 3. Sve to ukazuje na to da Insomniac ne pokazuje znakove usporavanja, a Marvel Games mudro ulaže u partnerstvo koje donosi i kreativni i komercijalni uspjeh. Što nakon toga možemo očekivati, samo nebo je granica, no ako bismo mogli birati, neka to bude ultra brutalna i autentična Punisher igra – Frank Castle definitivno zaslužuje veliki povratak na gaming scenu, zar ne?

