Naughty Dog se ponovno našao u središtu rasprava o ne baš tako idealnim radnim uvjetima. Njegov novi projekt, Intergalactic: The Heretic Prophet, prvi svemirski naslov u povijesti studija, trebao bi izaći sredinom 2027. godine, no iza kulisa ovog novog ambicioznog IP-ja krije se priča o iscrpljujućem crunchu koji već tjednima pogađa zaposlenike.
Prema izvještaju Bloomberga, studio poznat po The Last of Us i Uncharted serijalima posljednjih sedam tjedana intenzivno forsira svoje timove da rade prekovremeno. Cilj je priprema interne demo verzije igre koju će Sony pregledati radi procjene kvalitete. Od kraja listopada zaposlenici navodno rade i do osam dodatnih sati tjedno, a sve se bilježi putem internih tablica.
Jason Schreier, novinar koji godinama prati radne uvjete u industriji, navodi da su zaposlenici dobili jasne upute – ne smiju prelaziti 60 sati rada tjedno, ali su obavezni dolaziti u ured pet dana u tjednu, umjesto dosadašnja tri. Takva odluka, tvrde anonimni izvori, mnoge je natjerala da u hodu traže alternativna rješenja za brigu o djeci i kućnim ljubimcima.
Iako je izlazak igre udaljen više od 18 mjeseci, dio zaposlenika već izražava zabrinutost da bi se ovakav tempo mogao dodatno pojačati kako se približava datum lansiranja. Sony i Naughty Dog zasad odbijaju komentirati navode.

