Ovu godinu obilježio je niz uspješnih indie naslova, no jedan se posebno izdvojio — Clair Obscur: Expedition 33. Ovaj RPG francuskog studija Sandfall Interactive ne samo da je prodan u više od pet milijuna primjeraka diljem svijeta, već je osvojio i srca kritike, proglašen jednim od najizglednijih kandidata za igru godine, pa čak i pohvaljen od strane francuskog predsjednika. No, unatoč globalnom uspjehu, studio ne planira slijediti očekivani put nastavka — barem ne na način koji bi fanovi mogli pretpostaviti.
U ekskluzivnom intervjuu za The Washington Post, kreativni direktor Guillaume Broche otkrio je da Sandfall Interactive razmatra radikalno drugačiji pristup za svoj sljedeći projekt. Iako su ideje za nastavak Clair Obscur: Expeditiona 33 već u razradi, Broche naglašava da studio ne želi biti zarobljen u okvirima žanra, stila ili naracije.
„Ne želimo da nas ograničava priča, vizualni identitet ili gameplay u onome što želimo stvoriti sljedeće”, izjavio je Broche, dodajući da je autentičnost i strast ono što će definirati buduće naslove studija. Iako nije isključio mogućnost da sljedeća igra bude RPG, jasno je dao do znanja da Sandfall Interactive razmatra i druge žanrovske pravce.
Takva otvorenost prema kreativnoj slobodi nije iznenađenje s obzirom na to da je upravo umjetnička vizija bila ključni faktor uspjeha Clair Obscur: Expedition 33. Igra je osvojila publiku svojom atmosferom, emotivnom dubinom i jedinstvenim vizualnim pristupom, čime je postala ne samo komercijalni hit, već i kulturni fenomen.
Studio je ranije potvrdio da radi na dodatnom sadržaju za Clair Obscur: Expedition 33, što fanovima daje vremena da uživaju u postojećem svijetu dok se priprema teren za buduće projekte. No, Brocheva izjava sugerira da ono što slijedi možda neće biti klasični nastavak, već nešto potpuno novo — djelo koje će nositi pečat Sandfallove strasti, ali ne nužno i njegovih dosadašnjih okvira.

