Nakon što je početkom mjeseca pokrenuo masovna otpuštanja diljem tvrtke, Microsoft je objavio izvješće za investitore na kraju svoje fiskalne godine. Jedna od rijetkih svijetlih točaka bio je Xbox Game Pass, koji je po prvi put ostvario gotovo 5 milijardi dolara godišnjeg prihoda.
Cijeli transkript Microsoftovog izvješća za investitore dostupan je online, ali ne sadrži konkretne podatke o broju pretplatnika Game Passa niti točan iznos prihoda koji je postignut. Prošle godine Microsoft je najavio povećanje cijena za Game Pass i uveo Xbox Game Pass Standard, koji ne uključuje pristup igrama na dan izlaska, što je pogodnost rezervirana je za pretplatnike Xbox Game Pass Ultimate opcije.
Prihod od videoigara porastao je za devet posto u odnosu na prethodnu godinu, donijevši dodatne 2 milijarde dolara – “zahvaljujući rastu prihoda od Xbox sadržaja i usluga, dok je prodaja hardvera u padu.” Unatoč padu prodaje konzola (za 25 posto), Microsoft je zabilježio ogroman rast prihoda iz sektora videoigara – u istoj godini u kojoj je odlučio otkazati brojne projekte, zatvoriti više studija i otpustiti tisuće zaposlenika.
Govoreći tijekom popratnog financijskog izvješća, koje prenosi Game Developer, izvršni direktor Microsofta Satya Nadella izjavio je kako je godišnji prihod Xbox Game Passa iznosio nešto manje od 5 milijardi dolara, uz 500 milijuna aktivnih korisnika i “gotovo” 40 igara u razvoju. Dodao je i: “Ove smo godine premašili 500 milijuna sati igranja putem cloud streaminga.”
Nakon objave najprodavanijih igara za PlayStation u drugom kvartalu 2025. godine u SAD-u, Microsoft je istaknuo da je “vodeći izdavač i na Xboxu i na PlayStationu ovog kvartala”, zahvaljujući multiplatformskim izdanjima Forza Horizon 5 i Oblivion Remastered. Ostali Microsoftovi naslovi poput Doom: The Dark Ages, Call of Duty: Black Ops 6, Indiana Jones and the Great Circle te Minecraft također su se našli među najprodavanijima na PlayStationovoj listi za drugi kvartal.
Microsoft je nadalje objavio da je Black Ops 6 do sada privukao 50 milijuna igrača, te dodao kako je filmska adaptacija Minecrafta dovela do rekordne aktivnosti korisnika i prihoda za tu već ionako nevjerojatno uspješnu igru.
Izvješće se ne zadržava previše na nedavnim otkazima niti na otkazanim projektima.

